RIDER SCENICZNY - Manufaktura Piosenki Harcerskiej WARTAKI

Idź do spisu treści

Menu główne:

RIDER SCENICZNY

INPUTLIST:
1. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
2. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
3. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
4. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
5. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
6. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
7. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
8. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
9. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
10. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
     dodatkowo TRĄBKA
mikrofon do instrumentów dętych - zasilanie: phantom
11. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
     dodatkowo SAKSOFON
mikrofon do instrumentów dętych - zasilanie: phantom
12. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
     dodatkowo PUZON
mikrofon do instrumentów dętych - zasilanie: phantom
13. Gitara akustyczna dwunastostrunowa
Di-box + przewód do instrumentu (gitara z pickupem aktywnym duży jack)
14. Gitara akustyczna
Di-box + przewód do instrumentu (gitara z pickupem aktywnym duży jack)
15. Klawisz1 L
Di-box + przewód do instrumentu
16. Klawisz1 R
Di-box + przewód do instrumentu
17. Klawisz2 L
Di-box + przewód do instrumentu
18. Klawisz2 R
Di-box + przewód do instrumentu
19. Gitara elektryczna + piec
Di-box + przewód do pieca (lub konfiguracja instrument do Di-boxa, przewód z Di-boxa do pieca) piec z wyjściem pre-amp duży jack lub XLR lub mikrofon dynamiczny (SM57 lub zbliżony)
20. Bas + piec
Di-box + przewód do pieca (lub konfiguracja instrument do Di-boxa, przewód z Di-boxa do pieca) piec z wyjściem pre-amp duży jack lub XLR lub mikrofon dynamiczny (SM57 lub zbliżony)
21. Percussion (conga, bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw
22. Percussion (conga, bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw
23. Percussion (shaker, chimes)
mikrofon pojemnościowy + statyw
24. Percussion (cowbell, tamboo) mikrofon pojemnościowy + statyw/ Cayon - Mikrofon do stopy (perkusyjny)

UWAGI:
1. Mikrofon nr 1 to mikrofon konferansjerski.
2. Mikrofony nr 2-12 wokalowe - takie same (np. BETA lub SM 58). Zalecana kompresja na każdym kanale, absolutne minimum to kompresja na grupie wokali.
3. Kanały 10-12 to również stanowiska instrumentów dętych (trąbka, saksofon, puzon)
zalecane dodatkowe mikrofony dla instrumentów dętych - zasilanie: phantom
4. Gitara nr 13 to akustyk dwunastostrunowy z aktywną przystawką i dużym jackiem. Preferuję di-boxa, ze względu na „przemieszczalność
gitarzysty, można użyćkompresji.
4. Gitara nr 14 to akustyk z aktywną przystawką i
dużym jackiem. Preferuję di-boxa, ze względu na „przemieszczalnośćgitarzysty, można użyćkompresji.
5. Gitara nr 20 to elektryk.
Można podłączyćprzez di-box (duży jack z pre-amp w piecu lub instrument w di-box i wyjście z di-box w piec) albo mikrofon do pieca (np.SM57) + 5. krótki statyw. Zalecana kompresja.
6. Bas nr 19
można podłączyćprzez di-box (duży jack z pre-amp w piecu lub instrument w di-box i wyjście z di-box w piec) albo mikrofon do pieca (np.SM57) +krótki statyw. Konieczna kompresja.
7. Omikrofonowanie do instrumentów perkusyjnych to zazwyczaj 2x dynamiki L+R ze statywami (bongosy i conga, bez możliwości instalowania spinek do instrumentów
) + 2x pojemnościówki ze statywami (shaker, chimes, crash, tamboo, cowbell).
Dopuszczalne inne konfiguracje.
8.
Stół FOH (w świetle sceny)
9. Jeśli chodzi o monitory to absolutne minimum stanowią dwa tory
na pierwszym dwa monitory dla wokali, na drugim jeden monitor dla sekcji instrumentalnej.
10. Peryferia wedle uznania. Dynamika
minimum kompresja na grupę̨ wokali i bas. Eff reverb, delay szczególnie wokal, percussion, instrumenty dętę. Inserty główne EQ, kompresja i/lub limiting, EQ również̇ na tory monitorowe.
11. Jeśli to możliwe to proszę w stół wszystko wpiąć
wg numeracji (lub przynajmniej kolejności) w Riderze.
12. Zasilanie (230V) na scenie dla:
3 szt. - instrumenty klawiszowe ( 15/16, 17/18) + własny monitor
4 szt. - piec gitarowy (20) + effect + zestaw bezprzewodowy
1 szt. - piec basowy

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt:
Jacek Adamczyk, tel. 501244211, e-mail :
j.adamczyk@interia.pl
Henryk Perzyński, tel. 607396411, e-mail : wartaki@wartaki.pl

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego