Menu główne:
INPUTLIST:
1. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
2. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
3. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
4. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
5. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
6. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
7. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
8. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
9. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
10. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
dodatkowo TRĄBKA – mikrofon do instrumentów dętych -
11. Wokal
dodatkowo SAKSOFON – mikrofon do instrumentów dętych -
12. Wokal
dodatkowo PUZON – mikrofon do instrumentów dętych -
13. Gitara akustyczna dwunastostrunowa
14. Gitara akustyczna – Di-
15. Klawisz1 L – Di-
16. Klawisz1 R
17. Klawisz2 L
18. Klawisz2 R
19. Gitara elektryczna + piec
20. Bas + piec – Di-
21. Percussion (conga, bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw
22. Percussion (conga, bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw
23. Percussion (shaker, chimes) mikrofon pojemnościowy + statyw
24. Percussion (cowbell, tamboo) mikrofon pojemnościowy + statyw/ Cayon -
UWAGI:
1. Mikrofon nr 1 to mikrofon konferansjerski.
2. Mikrofony nr 2-
3. Kanały 10-
4. Gitara nr 13 to akustyk dwunastostrunowy z aktywną przystawką i dużym jackiem. Preferuję di-
4. Gitara nr 14 to akustyk z aktywną przystawką i dużym jackiem. Preferuję di-
5. Gitara nr 20 to elektryk. Można podłączyćprzez di-
6. Bas nr 19
7. Omikrofonowanie do instrumentów perkusyjnych to zazwyczaj 2x dynamiki L+R ze statywami (bongosy i conga, bez możliwości instalowania spinek do instrumentów
Dopuszczalne inne konfiguracje.
8. Stół FOH (w świetle sceny)
9. Jeśli chodzi o monitory to absolutne minimum stanowią dwa tory – na pierwszym dwa monitory dla wokali, na drugim jeden monitor dla sekcji instrumentalnej.
10. Peryferia wedle uznania. Dynamika – minimum kompresja na grupę̨ wokali i bas. Eff – reverb, delay – szczególnie wokal, percussion, instrumenty dętę. Inserty główne – EQ, kompresja i/lub limiting, EQ również̇ na tory monitorowe.
11. Jeśli to możliwe to proszę w stół wszystko wpiąćwg numeracji (lub przynajmniej kolejności) w Riderze.
12. Zasilanie (230V) na scenie dla:
3 szt. -
4 szt. -
1 szt. -
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt:
Jacek Adamczyk, tel. 501244211, e-
Henryk Perzyński, tel. 607396411, e-